Lietošans noteikumi
1. Lietošanas noteikumi
1.1 Pasūtīšanas process un piegāde
Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz
"apstiprināt pasūtījumu", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts,
mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.
1.2 Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs
vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt
pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.
2 Maksājumu metodes apstiprināšana
Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai Luminor internet banku. Tāpat varat norēķināties saņemot preci veikalā
skaidrā naudā.
3 Preču atgriešana
Lūdzu, pārbaudiet pasūtījuma atbīlstību un iepakojuma kvalitāti piegādes brīdī.
Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.
Ja Pircējs ir pieņēmis pasūtījumu no kurjera, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums,
sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā
pēc produkta atgriešanas datuma.
4 Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu
epastu office.apron@gmail.com.
Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.